top of page

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy (zwrot)

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

  • Masz 14 dni na zwrócenie zamówienia bez podania przyczyny.                                                                  (jeżeli zmieniłeś wymiary projektu, wprowadzając jednocześnie istotne zmiany w zamówieniu, przed wysyłką koniecznie skontaktuj się z nami - w takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu - patrz regulaminy ) Jeżeli zamówiłeś produkt "wzór na zamówienie" możesz dokonać zwrotu w ciągu 30 dni. 

 

  • Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - dołącz go do przesyłki razem z paragonem. Formularz zwrotu umieszczony jest niżej. 

 

  • Zabezpiecz przesyłkę w taki sposób, by nie została ona uszkodzona podczas transportu i odeślij na adres:

  • adres do zwrotu: Paulina Ziółkowska ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 F m 1 03-982 Warszawa

 

 

Dokonanej przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki/towaru. Zdecydowanie polecamy wybieranie takiej opcji wysyłki, by paczkę można było śledzić i namierzać.

 

 

Reklamacja

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklepninki@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 F m 1 03-982 Warszawa. Możesz sam opisać wady artykułu, albo skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, który udostępniamy niżej.

 

Reklamacja rozpatrywana jest natychmiastowo, ale w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 

 

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady

 

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

   do pobrania:

bottom of page